20 jaar SchaalX In de schijnwerpers: Susan Versteeg
Wat heeft SchaalX betekend voor Susan in de afgelopen 20 jaar?
Susan Versteeg en SchaalX zijn al sinds het begin met elkaar verbonden. De afgelopen 20 jaar heeft Susan veel verschillende interim-opdrachten gedaan, meestal via SchaalX. Ondanks dat ze met verschillende bureaus werkt, staat SchaalX bij haar op nummer één. Omdat SchaalX en Susan al zo lang met elkaar werken, zetten wij Susan in de schijnwerpers.
Al meer dan 20 jaar geleden ben ik het communicatievak ingerold. Waar ik ooit begonnen ben als woordvoerder, ben ik tegenwoordig meer een allround communicatieprofessional. Van externe tot interne communicatie, zowel in vaste dienst als interim. Dat laatste natuurlijk met SchaalX! We werken al sinds het begin samen.
”SchaalX is voor mij een fijne sparringpartner.”
SchaalX is voor mij een fijne sparringpartner. Zodra ik beschikbaar ben, hebben we altijd contact. Ze weten goed welke opdracht of organisatie bij mij past. Als ze denken “dit is nou precies iets voor Susan”, dan weten ze mij gelijk te vinden. SchaalX is trouw in de contacten die ze hebben en dat ben ik ook. Daarom zijn we ook zo’n goede match.
De afgelopen jaren heb ik verschillende interim-opdrachten via SchaalX gedaan. Het leuke aan deze interim-opdrachten vind ik de diversiteit en de kans om bij verschillende organisaties binnen te kijken. Als freelancer heb je de unieke mogelijkheid om met een frisse blik naar organisaties en vraagstukken te kijken en nieuwe perspectieven te bieden.
”Je werkt al lang met elkaar samen en groeit als het ware met elkaar op.”
Het is goed dat SchaalX zich specialiseert in het marketing- en communicatievak. Ik ken weinig bureaus die zo toegewijd zijn aan dit vakgebied. Daarnaast is het ook fijn dat er nog steeds een aantal oudgedienden bij SchaalX werken. Je werkt al lang met elkaar samen en groeit als het ware met elkaar op. Zoals Ingrid en Victor, die ken ik echt al heel lang.
Met elkaar groeien betekent ook niet stilzitten en vooral wendbaar zijn. Hoe ga je om met nieuwe ontwikkelingen zoals AI? En hoe geef je deze ontwikkelingen een plek in het vakgebied? Dat vind ik ook zo mooi om te zien bij SchaalX, de permanente ontwikkeling die het bureau doormaakt in de afgelopen 20 jaar. Altijd op de hoogte van niet alleen de trends in de markt, maar ook van de behoefte van opdrachtgevers. Dit wordt in de toekomst alleen maar belangrijker. Daar zie ik nog steeds een mooie rol voor SchaalX, op naar de volgende 20 jaar!
Over de auteur
Anne-Marie is een SchaalX jonge communicatiespecialist en volgt het excellent beoordeelde digitale communicatie programma bij SchaalX.